AtlantaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengTrend industri

  • masa pelepasan:2024-04-13 10:34:43
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:94
  • Penerangan pantas:

    Atlanta,Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindah

Kandungan artikel

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin

Apabila menggunakan lif, kaki mesti dibuka terlebih dahulu. Jika kaki tidak dibuka, ia dilarang untuk meningkat atau rendah platform.

AtlantaPipa minyak hidraulik mesti tersambung dengan baik, terutama keluar minyak dari kumpulan.

Besi manganese biasanya digunakan sebagai profil utama untuk lif kargo gudang. Untuk mencapai kesan anti-korrosion yang lebih baik, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.

JacaltenangoSemak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracket

Apabila bekerja pada platform, perkara pertama yang perlu dilakukan adalah menggunakan kaki spiral, bukan pada tingkat tanah, dan tidak pada cerun yang tegak.

Menyesuaikan unit kuasa.

Penjagaan peralatanPeribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui,AtlantaPlatform mengangkat selai aluminium 6-meter, ia mesti dibuang dengan segera.

Menangkat dan menurunkan

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.


AtlantaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengTrend industri



Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Di mana untuk dijualUntuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Peraturan titik getaran sepatutnya berdasarkan proses penuaan getaran standar GB/T-. Penuaan getaran sepatutnya ditempatkan pada kedudukan dengan ketat tinggi dan amplitud bahagian kerja, dan paksi putarannya sepatutnya selari dengan kapal di mana zon efektif mod getaran ditempatkan. Penuaan sepatutnya ditempatkan pada sudut akhir atau pinggir bahagian kerja dengan ketat tinggi, sehingga tenaga kecil boleh digunakan untuk menarik komponen dengan amplitud besar. Berdasarkan bentuk struktur asas, kita tetapkan titik getaran pada plat yang melambat di setiap sisi bahagian kerja.

Kebocoran berlaku kerana melepaskan, getaran, dan pengaruh panas pada permukaan penyegelan dan gabungan paip mesin; Sesetengah kerosakan, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu,AtlantaPlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan yang menyebabkan kesilapan.

AtlantaTuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.

Untuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkat

Apa fungsi anti rust primer untuk lif kargo gudang?


AtlantaMaklumat produk lain
  • AmersfoortJembatan naik bergerak.pasar

    AmersfoortJembatan naik bergerak.pasar

  • MerangkulJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan e

    MerangkulJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan e

  • MerangkulPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaKetidaktentuan industri

    MerangkulPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaKetidaktentuan industri

  • MerangkulLift kecil menarik rumah tanggaKenaikan inventori pasaran

    MerangkulLift kecil menarik rumah tanggaKenaikan inventori pasaran

  • EsfarayenPengubah kuasa jenis kering 1250kvaHarga jualan langsung

    EsfarayenPengubah kuasa jenis kering 1250kvaHarga jualan langsung

  • Hamburg-BergedorfPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamPenghantaran

    Hamburg-BergedorfPlatform penangkapan hidraulik tetap dalamPenghantaran

  • Hamburg-BergedorfJembatan naik bimbitPenggunaan dan pilihan

    Hamburg-BergedorfJembatan naik bimbitPenggunaan dan pilihan

  • LeipzigJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPiawai sekerap

    LeipzigJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiPiawai sekerap

  • segera:Peringatan: Maklumat AtlantaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengTrend industri memberi anda AtlantaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengTrend industri oleh syarikat kami, perkhidmatan AtlantaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengTrend industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AtlantaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengTrend industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AtlantaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengTrend industri. AtlantaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengTrend industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AtlantaPlatform penangkapan hidraulik aluminium legasi jenis topengTrend industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!