AtlantaJembatan penghalang bergerakKenaikan harga, prestasi luar biasa

  • masa pelepasan:2023-07-11 17:32:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:493
  • Penerangan pantas:

    Atlanta,Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat diman

Kandungan artikel

Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port, platform kargo, gudang dll.

Pengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.

AtlantaApabila mengelilingi jambatan penerbangan tetap, dan tidak sepatutnya terdapat retak pada arah longitudinal dan melintasi atau logam induk penywelding. Sumber mengelilingi terus-menerus sepatutnya tidak diganggu, dengan merobek skala walaupun, dan tidak sepatutnya ada penywelding slag atau penyelamatan pada sumber mengelilingi.

Sistem hidraulik mengadopsi produk markah Itali yang diimpor, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal. Sistem kuasa angkat silinder minyak, plat yang bersandar, operasi silinder minyak atas, dan kecil, boleh disesuaikan dengan lancar. Plat penyesuaian tinggi adalah plat dekoratif dan profil yang dipilih, dengan kehidupan perkhidmatan panjang. Berbagai pembuat kualifikasi jambatan naik selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!

NzerekoreIa dilarang melaksanakan beban yang berlebihan di sekitar lubang dasar.

Dari dua titik di atas, kita boleh tahu bahawa apabila parkir di jambatan boarding bimbit, kita juga perlu memberi perhatian kepada peraturan parking yang berkaitan. Jembatan naik bimbit mempunyai volum yang besar dan menguasai ruang yang besar, yang menyebabkan parkir menjadi masalah besar. Oleh itu, penyimpanan dan penyimpanan betul jembatan naik bimbit adalah sangat penting.

Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik ekstra besar: T, Muatan statik ekstra besar: T, Lebar ekstra besar: M, Panjang ekstra besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.


AtlantaJembatan penghalang bergerakKenaikan harga, prestasi luar biasa



Lif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu, rancangan silinder sangat penting dalam digunakan. Di bawah, mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.

Keuntungan: Peralatan kerja ketinggian tinggi digunakan secara luas, stabil dan selamat, dengan julat luas operasi.

Tighten the manual valve to close it.

Kejujuran dan keuntungan bersamaApabila bekerja pada jambatan naik hidraulik,AtlantaTrain boarding bridge, kaki sokongan mesti dilambangkan, dan bolt kaki sokongan mesti disesuaikan untuk memastikan platform angkat tertekan secara stabil pada kaki sokongan dan terus mengufuk; Semasa proses angkat dan dalam keadaan angkat, platform angkat tidak boleh bergerak, dan ia dilarang untuk bergerak pada platform angkat. Jika terdapat bunyi yang tidak normal semasa operasi jambatan pengangkutan hidraulik, ia patut dihentikan segera untuk pemeriksaan untuk menghindari menyebabkan kerosakan serius pada platform angkat; Sebelum digunakan, periksa sama ada peralatan elektrik normal; All shaft pin oil holes must be oiled before each use. Sebelum digunakan perlu melakukan penunggahan tanpa muatan dan memeriksa sama ada sistem hidraulik normal; Muatan bangku kerja tidak patut melebihi nilai nilai, dan ia tidak patut dijalankan shaking manual yang kuat; Minyak hidraulik dalam tangki minyak mesti diganti setiap jam operasi.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang, kegagalan semasa penggunaan tidak dapat dihindari. Apa yang patut kita lakukan bila menghadapi kerosakan?

Platform pemuatan dan pembuatan telah menjadi bentuk struktur yang sangat umum di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan,AtlantaTanda paksi naik, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk cepat dan mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Menggunakan jambatan boarding


AtlantaJembatan penghalang bergerakKenaikan harga, prestasi luar biasa



Mungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.

reformKehidupan perkhidmatan jambatan naik kecil juga berkaitan dengan kualiti peralatan sendiri. Pilih perusahaan kecil dengan harga rendah dan kualiti rendah untuk produksi dan penghasilan boleh menghemat biaya dalam masa singkat. Namun, ia juga meletakkan dasar untuk penggunaan masa depan. If quality problems and accidents occur, but also delay delivery time, causing immeasurable direct or indirect losses.

Periksa kualiti minyak hidraulik dan aras. Apabila platform angkat ditangkap ke kedudukan tinggi, aras minyak hidraulik sepatutnya - milimeter lebih tinggi dari bawah tangki minyak. Apabila warna minyak hidraulik gelap,AtlantaFixed boarding bridge, minyak menjadi melekat, minyak hidraulik patut diganti secara tepat waktu. Sistem hidraulik platform angkat patut diperiksa untuk sambungan hidraulik dan saluran paip. Jika saluran paip rosak, ia perlu diganti segera; Apabila ada keseluruhan dalam bahagian sambungan, ketatkan ikatan paip.

Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform, and there is basically no change to the building structure.

AtlantaOleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.


AtlantaMaklumat produk lain
  • Saint-DenisTanda paksi naikMenyedari transformasi struktur produk

    Saint-DenisTanda paksi naikMenyedari transformasi struktur produk

  • NewarkJembatan boarding platformHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-jaga untuk digunaka

    NewarkJembatan boarding platformHuraikan secara ringkas beberapa langkah berjaga-jaga untuk digunaka

  • NewarkPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMelindungi keadaan perlindungan

    NewarkPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMelindungi keadaan perlindungan

  • NewarkFully automatic hydraulic tipping machine hopperCara memilih medium

    NewarkFully automatic hydraulic tipping machine hopperCara memilih medium

  • FasaPengubah kotak 500Apakah pengelasan dan prestasi

    FasaPengubah kotak 500Apakah pengelasan dan prestasi

  • Mulheim an der RuhrPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakKepelbagaian jenis dan banyak ciri

    Mulheim an der RuhrPlatform lifting/lifting hidraulik bergerakKepelbagaian jenis dan banyak ciri

  • Mulheim an der RuhrTekanan hidraulik bergerak paksi naikPrinsip pemanasan suhu

    Mulheim an der RuhrTekanan hidraulik bergerak paksi naikPrinsip pemanasan suhu

  • AlessandriaJembatan boarding platform pemuatan bekasApakah bahan mentah dan kegunaannya

    AlessandriaJembatan boarding platform pemuatan bekasApakah bahan mentah dan kegunaannya

  • segera:Peringatan: Maklumat AtlantaJembatan penghalang bergerakKenaikan harga, prestasi luar biasa memberi anda AtlantaJembatan penghalang bergerakKenaikan harga, prestasi luar biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan AtlantaJembatan penghalang bergerakKenaikan harga, prestasi luar biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AtlantaJembatan penghalang bergerakKenaikan harga, prestasi luar biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AtlantaJembatan penghalang bergerakKenaikan harga, prestasi luar biasa. AtlantaJembatan penghalang bergerakKenaikan harga, prestasi luar biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AtlantaJembatan penghalang bergerakKenaikan harga, prestasi luar biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!